SEVEREK OYNADIĞIMIZ OYUNCAKLARIMIZ



        Oyuncaklarını çok seviyor. Favori oyuncağımız Buğraların aldığı yaramaz toplar. İlk başlarda motorunun çıkardığı ses deli gibi korkutuyordu. Çalıştırınca kaçacak delik arıyordu, hatta oyuncağı görmek bile tedirgin olması için yetiyordu. Çıkardığı ses elektrik süpürgesinin sesini andırıyor o dönem Efe elektrik süpürgesinden de çok korkuyordu. Bir gün elektrik süpürgesinden korkmayı bıraktı, bir an da ne oldu da korkmamaya başladı bilemiyorum. O zaman yaramaz toplar için de uygun zaman diye düşünerek ortaya çıkardım evet artık korkmuyordu ve şimdi en sevdiği oyuncak. Yalnız sesi kısılmıyor , oldukça yüksek bir sesi var benim dışımda uzun süre dayanan olmuyor. Genelde  biri gelince saklamak zorunda kalıyoruz . :)) 
   Dilekle Muratın aldığı "personal navigator" ikinci favori oyuncağımız. Bunu da diğeri gibi zaman zaman saklamak zorunda kalıyoruz . 
    Müzik çalan tüm oyuncakları seviyor, en çokta hepsini aynı anda çalıştırmayı seviyor. ben alıştım artık hiç rahatsız etmiyor. Anne olmak böyle bir şey demek.



     Efe kağıt kalemi çok seviyor , önce bildiğimiz kağıt kalem veriyordum fakat duvarlara, masalara küçük küçük çizikler atmaya başlayınca kalemi ortadan kaldırmak gerekti, hem eline alıp bütün evi geziyor düşüp bi yerine batacak diye korkuyordum. Dün Joker'de bu kitabı ve içinden çıkan yazı tahtasını bulduk. Efe hem kitabı hem de rahatca yazıp çizebileceği bu sihirli kitabı çok sevdi.  Diğer mıknatıslı yazı tahtaları gibi değil. demir tozu içermiyor, tamamen sağlıklı, güvenli meteryaller içeriyor. Gönül rahatlığıyla verebileceğiniz. yaratıcılığını geliştirecek bir kitap.



       Bunlar bebekler için üretilmiş, gıda boyası kulalnılarak renklendirilmiş zararsız kalemler. Silinebilme özelliği var. 

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © KARDAN BEBEK | Make money online