14 AY GERİDE KALDI


     Şimdi dönüp geriye bakıyorum da ne kadar çabuk ne kadar hızla geçmiş zaman , oysa geçen sene bu zamanlarda , günler sanki çok yavaş ilerliyordu. Çok zor geldi bana ilk aylar, acemiliğimden mi bilmiyorum zorlandım, sıkıldım, bunaldım. Eski hayatımı, eski rahatlığımı özledim. Kimseye bağlı olmadığım, kimsenin bana bağlı olmadığı zamanları. Çoğu insana göre en kolay zamanıdır ilk aylar, bıraktığın yerde duru ne oyun ister ne başka bir şey . Karnını doyur altını temizle yeter. zamnının çoğunu uyuyarak geçirir zaten. Öyle değil işte ne zaman Efe yürümeye başladı ben çok ama çok rahat ettim hayat daha kolay daha keyif verir oldu. Beraber oyun oynayabiliryoruz, ona bir şeyler anlattığımda beni dinliyor, gel diyorum geliyor , git diyorum gidiyor, türlü türlü komiklikler yapıyor, bana arkadaş oluyor. Yaşadığım her anı büyük bir mutlulukla yaşıyorum. Bu hayatı güzel kılan oğluşum, kuzucum iyiki varsın. Seni çok seviyorum.



 

  

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © KARDAN BEBEK | Make money online