YABANMERSİNİ Mİ DEDİNİZ? EN SEVDİĞİMİZ ŞEY


     Annem yememiz için bir tabak yabanmersini kurusu getirdi, Efe gibi ben de ilk kez tadına bakıyordum , aldım ağzıma ama çok beğenmedim. Sıra Efeye geldi aldı bir tane attı ağzına sonra bir tane daha, bir tane daha aman tanrım ne kadar çok sevdi. Yabanmersini yeme işini abartınca mecbur önünden almak zorunda kaldım.İnanamıyorum Efe'nin önünden ilk kez bir şeyi daha fazla yemesin diye alıyorum. Oysa ben sırf yesin diye bin türlü numara çeken bir anneyim. ne kadar yasak varsa yemek yediriken delen bir anneyim. Bu günleride mi görcektim :))


   Gelelim diğer konuya bu çocuk bu kadar yabanmersini yiyor, ilk aklıma gelen şey yararından çok acaba bir zararı olur mu? hemen araştırıyorum ve işte edindiğim bilgiler



     Yan Etkileri ve Tehlikeleri Nelerdir?

Yaban mersininin bilinen bir tehlikesi veya yabanmersini takviyelerinin alınmasının veya tedavi amacıyla uzun süreli kullanılsa bile yan etkisi yoktur. Aynı zamanda yaban mersini ekstresi almanın başka ilaçlarla veya vücut besinleri ile bilinen bir etkileşimi de yoktur.
   





          

    0 yorum:

    Yorum Gönder

    Copyright © KARDAN BEBEK | Make money online