EFE UYUDU ŞİMDİ KAHVE VAKTİ


      Efe'yle herşey çok güzel çok keyifli tamam ama benim de biraz dinlenmeye keyif yapmaya ihtiyacım var. Çoğu gecemiz sorunlu geçiyor defalarca uyanıyor  böyle olduğunda ben de uykusuz kalıyorum haliyle. Efe uyuduğunda sen de yat uyu diyolar. Yapamam, yapmam.... Kendi kendime kaldığım , keyif yaptığım bu değerli vakti uyuyarak geçirmek mi asla. Sayılıdır gündüz uyuduğum , oldum olası sevmem zaten, bir iki denedim daha doğrusu mecbur kaldım uyudum , bir kez daha anladım bana göre değil. Tam uyuyorsun Efe uyanıyor sersem sepelet kalkıp tekrar ayılmaya çalışıyosun. Sabah erkenden kalkmak nasıldır bilirsiniz, insanı yatak çeker biraz daha uyumak istersiniz ama mecbursunuzdur kalkmaya ee bunu günde iki kere yaşamanın anlamı var mı, uyumıcam işte....


    Bu aralar çok erken kalkıyorum ; ben 6:00 civarında efe ise 8:00. Nasıl oluyor bu, "Efe uyurken uyusana neden kalkıyorsun " diyorsunuz değil mi? 06:00 civarında emmek için uyanıyor , işi bitince yatağına götürmeyi denedim ama her seferinde uyanıyor .Çözümü buldum emzirdikten sonra hoppp Efe'yi bizim ortamıza atıyorum orda mışıl mışıl uyuyor. Arada mızırdanıyor ben burdayım hadi uyu Efecim diyorum , uyumaya devam ediyor. Kulağa hoş geliyor hepimiz 8'e kadar uyuyabilirmişiz gibi görünüyor ordan değil mi? Ah keşke bir görseniz nasıl yattığını babasının başının yanında efenin başı ayaklar benim ağzımda , nasıl beceriyor böyle yatmayı bilmiyorum. Yatağın bir köşesine sıkışmış halde düştü düşecek durumdayken uyuyamıyorum. . O minicik ayakları öperek yatakta dinleniyorum ben de. Bu çocuğun bizim yatağımızda gözü olduğu 6 aylıkken belliydi zaten işte kanıtı.... Nasılda mutlu , nasılda keyifli, yatak onun sanki.


  




    Artık bizim yatağa kendi çıkabiliyor, bir şeyi daha kendi başına yapabildiğini görmek insanı mutlu ediyor ama aynı zamanda bu tehlikeli bir durum . Çıkıyor ve başlıyor yatakta oturur vaziyette zıplamaya, sonra güle güle döne döne kendini ordan oraya atıyor. Ben de bir kartal misali onu izleyip gerekli anda üstüne atlayıp onu düşmekten koruyorum. 

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © KARDAN BEBEK | Make money online