PİRİNÇ PİRİNÇ


       Minicik ağzının içinde bembeyaz pirinç tanelerine benzer şeyleri gördüğümde mutluluktan havalara uçuyordum. Hep düşünüyordum acaba dişleri çıkınca nasıl olacak , kim bilir ne kadar sevimli olur diye heyecanla bekliyordum. İlk yaptığım şey parmağımı ısırmasına izin vermek oldu. O minicik dişlerin izlerini görmek istedim. Tabi şimdilerde ısırmasın beni diye elimden geleni yapıyorum. Artık bir sürü keskin dişleri var. 


01.08.20009- Bunun notunu tam olarak almayı unutmuşum ama şöyle diyebilirim 1 ağustosta tatile gittiğimizde belli belirsiz çıkan dişlerin kaşıkta çın çın sesini çıkarmaya yetiyordu. Alt ön kesici dişlerinin ikisi aynı anada çıktı.(8 aylık)

01.11.2009- üst ön kesici dişlerinden sadece biri, soldaki çıktı. Ama ne kadar zormuş bu dişlerin çıkması uykusuzum hem de çookkk... (11 aylık)

08.11.2009- Üst yan kesicilerden soldaki de aramıza katıldı(11 aylık)

21.11.2009- Üst sağ ön kesici de geldi. Sanırım biraz karışık çıkıyor bu dişler (11 aylık)

03.01.2010- Üst sağ köpek diş (1 yaş)

05.01.2010- Alt sol yan kesici de geldi.(1 yaş)

06.02.2010-  ve Alt sağ yan kesici (13 aylık)

24.02.2010- Haydaaa sağ üst ikinci azının birazı çıkmış (mor olan) ve ben yeni fark ediyorum. Nasıl düzensiz çıkıyor bunlar , buradaki şemaya göre 23-33 ay çıkması gerekn dişler 14. ay'da çıkıyor:)) Bakalım sırada ne var (14 aylık)

13.04.2010 -Alt sol mor renkli azımız da çıktı. Çooookkk uzun süre şiş kaldıktan sonra bugün kan gördüm orda bir baktım minnacık bir parçası çıkmış, çıkarken de hafif kanamış . Hala salyamız deli gibi akmaya devam ediyor. Önlük yetiştiremiyorum.

15.04.2010- Alt sağ mor renkli azımızda aynı diğeri gibi minicik kanatarak kendini gösterdi. Salyamız devam ediyor.

18.05.2010- Sol üst ikinci azı mor renkli olan sonunda geldi :) Sırada köpekler var gibi duruyor

29.05.2010- Üst köpekler geldi nasıl sivri nasıl minikler. Böyle minik olduklarına bakmayın ne salya yaptı uzun süre önlüksüz gezemedik hatta önlük değiştirmekle bile baş edemedim.

01.06.2010. alt sol köpeğimiz de geldi sıra sağ tarafta :)






0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © KARDAN BEBEK | Make money online