PAZAR GÜNÜNE AİT 352 TANE AYIKLANACAK FOTOĞRAFTAN....


   Pazar günü hava çok güzeldi, hemen kendimizi dışarı attık tabi elimizde fotoğraf makinasıyla . Efe'nin toplam 352 tane fotoğrafını çekmişiz.  Bunların ayıklanması lazım kötü çıkanların silinip sayının azaltılması lazım . Sorun değil ben ayıklarım bunları . Tek tek baktım , inceledim ve Efe'nin son anda kadrajdan çıktığı sadece yemyeşil çimlerin göründüğü bir fotoğraf vardı hemen sildim onu.Hepsi bu kadar ,diğerlerine kıyamadım . Hepsinde de çok tatlı çıkmış ben ne yapayım nasıl silerim onları. Bir daha bu kadar çekmeyiz olur biter.


Bol bol koştuk, bayır tırmanmayı ve hatta ordan kendini aşağıya doğru bırakıp koşarak inmeyi öğrendik. Bir sürü kuş gördük. Elimize bir kozalak aldık hiç bırakmadık, düşsekte onu elimizde sıkı sıkı tuttuk. 



2 yorum:

Adsız dedi ki...

günaydın çoook güzel kareler yakalamışsın maşallah çook tatlı çıkmış..
Bence hiç bir fotoğrafına kıyma her anını çek ve yayınla ;)

Şeyda dedi ki...

Günaydın, çok teşekkür ederim.
Çok haklısın , kıyamıyorum zaten.

Yorum Gönder

Copyright © KARDAN BEBEK | Make money online