TARİHİ BİR GÜN


    Bizim için bu gün tarihi bir gün, mamayı bıraktık.Daha 3,5 aylıkken sütüm yetmiyor diye doktor tavsiyesiyle mamaya başladık. Hatırlıyorum da çok ağlamıştım o günlerde , hiç istemiyordum ilk 6 ay sadece anne sütüyle beslicektim ama olmadı. Her emmemiz ağlama krizi şeklinde olmaya başlamıştı , kolay kolay ağlamayan çocuk ne zaman memeyi alsa ağlıyordu. Doktor bir kontrol etti günde sadece 8 gr almıştı , günde 2 veya 3 kez 120 cc mama ver dedi. İçim elvermedi 2 den fazla mama vermemeye özen gösterdim. Ne kötü günlerdi nasıl da üzülüyordum. Sanki başıma gelebilecek en kötü şey gelmişti. 


     Bu kadar erken mamaya başlayınca bizimki mama bağımlısı oldu, gece yatmadan önce mama vermeden yatıracak olursan defalarca uyanıyor  ancak mamasını içince uzun uykuya geçiyordu. Mamayı bırakmak mı? ödüm kopuyordu . Herhalde ilk okula kadar sürer bu mama işi diye düşünüyordum. Öyle çok iştahlı bir bebek olmadığı için , yemekten almadığı, alamadığı vitamini mamasından alsın diye kesemedim. Artık yemesi fena değil, kilo alımı da iyi :) Bu da bana bahane oldu dün ilk kez yatmadan önce mama yerine süt verdim veeee işe yaradı sütünü içip uyudu. uykusunda bi değişiklik olmadı her zamanki düzende uyandı. 


      İşte bu yüzden bizim için tarihi bir an mamayı hayatımızdan çıkardık, artık mama bağımlısı değiliz. Yaşasın günlük süt.


    Bugün doktor randevumuz var bakalım neler diyecek. Sorularımı hazırladım kara kaplı defterime yazdım. 



0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © KARDAN BEBEK | Make money online