HASTA OLDUK İYİLEŞTİK


     Yazamadım üstünden çok geçti 21 mayıs cuma günü hayvanat bahçesine gittiğimizden bahsettim , işte o akşam Efe bütün gece huzursuzdu defalarca kalkttı , derin uykuya geçemedi. Mırın kırın edip durdu. Önce hayvanlardan etkilendi ve korkuyor zannettik. Küçücük bir çocuk için belkide resimlede minicik minicik gördüğü hayvanlarla yüzleşmek için erkendi. Neyse ertesi güne unutur nasılsa diye düşündüm.


         Ertesi sabah yavaş yavaş burnu akmaya başladı, eyvah Efe hasta oldu belli grip olmuş , ateşi de fırladı 38-39 derecede geziyor. Ateş çok mühim değil de , beni ememiyor. :( Aslında emiyor emmesine de , nefesini tutup suya dalmaktan farksız yaptığı şey. Ağzını açıyor memeyi alıyor bir iki çektikten sonra bırakıp ağzını kocaman açarak hızlı hızlı nefes alıp veriyor ve sonra tekrar derinlere dalar gibi nefessis emiyor. Bu manzara beni inanılmaz çookkk üzdü hem de çok.


           Kendime kızıp duruyorum keşke gitmeseydik , keşke tutturmasaydım gidelim, götürelim diye neyse olan oldu üzgünüm ..




         23. mayıs Pazar gecesi ateşin 40.1 'i görünce apar topar hastaneye acile gittik. Bir çocuğun acile gitmesi çok fena bir şeymiş. Herkes yabancı, tanımadığın insanlar soğuk metallerle göğsünü dinliyor, burnuna , ağzına bir şeyler sokuyorlar. Ne olduğunu anlamıyorsun , basıyorsun çığlığı deli gibi ağlamaya başlıyorsun. Boğazın kulağın temiz grip değil gibi. Kan ve idrar tetkiki yapılması gerekiyor. Korktuğum başıma geldi o minicik elinden kan alacaklar. Önce baban seni tutarken ben dayanamam diye dışarı çıkıyorum, kapıyı kapatıyorum. sen başlıyorsun ağlamaya, hem de çok fena ağlıyorsun. Kimbilir napıyolar sana iğneyi mi batırdılar belki de batırdılar ama damarını bulamadılar ve tekrar arıyolar. O zaman anlıyorum benim yerim dışarısı değil, hemen içeri giriyorum. Bana bakıyorsun , anne kurtar beni dermişcesine baban kolundan ve bacaklarından tutmuş, diğer kolun hemşirenin elinde , diğer hemşirede damarını çıkarmaya çalışıyor . Henüz iğneyi batırmamışlar bile. Sonra diğer eline bakmak istiyorlar neyse orda buldular ve 2 tüp kan aldılar. Sonra idrar için torba takılıyor , babanın omzunda yorgunluktan uykuya dalıyosun. 1 saat sonra sonuçları alıyoruz temiz çıkyor , enfeksiyon var sanırım 6. hastalık veya grip ??? perşembe 'ye kadar ateşi geçmezse tekrar gelin diyolar ve 2 tane ateş düşürücü verip gönderiyolar.


         O ateş düşürücüleri vermek ne kadar zor bir iş. 3 saatte bir zorlu bir mücadeleye girişiyoruz. Bir şekilde şırıngayla o ilaçları içirdik ama ömrümüzden ömür gitti senin de gözünde yaş kalmadı. Umarım zorla içiriyoruz diye biz, sevmemezlik etmezsin.


       Veeee beklenen gün geldi ateşin tam düşmedi ama vücudunda döküntüleri gördüm , akşamına ateşin düşmeye başladı . HAYIRLI OLSUN İLK ÇOCUK HASTALIĞIMIZ. 6. hastalığı böylece atlatmış olduk. Griple aynı anda olmasaydı belki işimiz daha kolay olurdu .

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © KARDAN BEBEK | Make money online