BEZDEN KURTULMA ARZUSU


              Bu istek sadece ben de var bizimkinde tık yok, aslında ben de bunu sorun etmiyordum vakti gelince hallederizx diye düşünüyordum fakat altını açmam tam bir kabusa dönüştü . Ben alt açma hazırlıklarına başlayınca bizimki kaçıp saklanıyor zar zor getirip yatırıp altını değiştirmek gerçekten ikimiz için de çok zor oluyor.


         Bu aralar acaba bir adaptör alıp zaman zaman klozete oturtsam nasıl olur acaba ? Bir kere öylesine sordum gel çişini buraya yap diye bizimki istemedi hatta biraz da korktu. Acaba hiç istemesem de lazımlıkla mı başlamak gerekecek. Neyse şimdilik çok var gibi , bi o zaman gelsin bakarız.


        Bu arada böyle bir kampanya var , hediyesi benim çok işime yarar buyrun burdan  bakın tıklayın

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © KARDAN BEBEK | Make money online