SONUNDA YAZMAYA VAKİT BULDUM



              
          Uzun zaman oldu yazmayalı. Ha bugün ha yarın derken bunca zaman geçti . Zaten Efe doğduktan sonra zamanı yakalayamıyorum, öyle hızlı geçiyor ki yetişemiyorum. 

Efe'den yeni haberler; Elimden tutup beni istediği yere götürüyor. 

                                Yürüme işi tamam, koşmayı öğrendi.

                                İstediği olmayınca işaret parmağını sallayarak kızmayı öğrendi. Daha doğrusu ben öğrettim. Çünkü sinirleniyor kendini sıkıyordu, boynundan damarları fırlıyordu bu da beni korkuttu ben de  bu daha zararsız bir haraket diye bunu öğrettim. 

                                Geri geri yürümeyi öğrendi.

                                Daha önce bu kaşığı da yersen Oley dicem diyerek kandırıyor, yemeği ağzına verdikten sonra havalara zıplayıp Oley Oley diye bağırıyordum. Sırf Oley için fazladan 3-4 kaşık yedirebiliyordum. Şimdi akıllandı Ağzını açıyor yemeği alıyor ve ben Oley dedikten sonra hepsini geri çıkarıyor. Yeni bir yol bulmak lazım.

                                Köpek napıyor diye sorduğumda defalarca "ava ava ava ava" diyen çocuk şimdi çok kibar bir şekilde sadece bir kez  "afv" diyor.

                               Bazen beni çok bunaltıyor çok kucakcı oldu çok. 

                               Sanırım yeni çıkan ve gelmekte olan azılar yüzünden uykusuz gecelere geri döndük. 



                               

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © KARDAN BEBEK | Make money online